ДОСТАВКА ТА ПОВЕРНЕННЯ
Політика повернення та обміну
5 простих кроків для обміну (або повернення) товару:
1. Переконайтеся, що від дня покупки минуло не більше
14 днів (дата вказана в гарантійному талоні та касовому чеку);
2. Зв'яжіться з нашим менеджером та вкажіть причину повернення
3. Уточніть, яким чином вам буде зручно здійснити обмін/повернення товару;
4. Вкажіть менеджеру зручний спосіб повернення коштів;
5. Якщо відбувся гарантійний випадок і товар був у використанні, вам необхідно отримати висновок сервісного центру (із списком сервісних центрів можна ознайомитись у відповідному розділі на сайті).
Поверненню не підлягає товар, якщо:
• він був у використанні;
• відсутня чи пошкоджена упаковка товару;
• товар має видимі технічні ушкодження;
• відсутній чек або гарантійний талон. Важливо! Повернення/обмін товару здійснюється за рахунок покупця. Також може стягуватися комісія за повернення коштів!
Важливо! Повернення/обмін товару здійснюється за рахунок покупця. Також може стягуватися комісія за повернення коштів!