top of page

ДОСТАВКА ТА ПОВЕРНЕННЯ

Політика повернення та обміну

5 простих кроків для обміну (або повернення) товару:

1. Переконайтеся, що від дня покупки минуло не більше

14 днів (дата вказана в гарантійному талоні та касовому чеку);

2. Зв'яжіться з нашим менеджером та вкажіть причину повернення

3. Уточніть, яким чином вам буде зручно здійснити обмін/повернення товару;

4. Вкажіть менеджеру зручний спосіб повернення коштів;

5. Якщо відбувся гарантійний випадок і товар був у використанні, вам необхідно отримати висновок сервісного центру (із списком сервісних центрів можна ознайомитись у відповідному розділі на сайті).

Поверненню не підлягає товар, якщо:

• він був у використанні;

• відсутня чи пошкоджена упаковка товару;

• товар має видимі технічні ушкодження;

• відсутній чек або гарантійний талон. Важливо! Повернення/обмін товару здійснюється за рахунок покупця. Також може стягуватися комісія за повернення коштів!

Важливо! Повернення/обмін товару здійснюється за рахунок покупця. Також може стягуватися комісія за повернення коштів!

bottom of page